Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Εδώ νταβάς εκεί νταβάς.


  • Σήμερα σηκώθηκα με ένα μεγάλο αμόνι στο κεφάλι. Και παρακολούθησα ΕΤ-3 γιατί το τρίπτυχο μοντέρνο παντελονάκι - πουκαμισάκι - γιλεκάκι από κοινού με αυτήν την επιτηδευμένη έλλειψη άνεσης στις κινήσεις μου θύμισαν εσένα. Ο Ιάκωβος βαρέθηκε μετά από πέντε χρόνια. Εγώ έχω βαρεθεί προ πολλού αλλά τυγχάνει σαν κλασικός αταξίδευτος μικροαστός Έλλην και επειδή η μιζέρια μου έχει γίνει δεύτερη φύση, να περνάω τον χρόνο μου στο παρελθόν μαζί σου. Εντάξει, δεν με ενοχλεί πια...

  • Τη Κυριακή είδα τη "Αλίκη" του Τιμ Μπάρτον. Στο διάλειμμα ήθελα να φάω σοκολάτα επειδή ήθελα να συμπληρώσω γευστικά τις όμορφες εικόνες με την μέτρια ιστορία. Αλλά οι φίλοι μου εξακολουθούν να είναι νταβατζήδες. Δεν με άφησαν να πληρώσω τη σοκολάτα μου (άσε που θα μου τη καταβρόχθιζε η Ζιζή) οπότε δεν πήρα σοκολάτα να φάω. Οι υπόλοιποι έφαγαν σοκολάτα. Δεν τους έκατσε στο λαιμό.

  • Μόλις φάω τα μακαρόνια μου θα ξυρίσω το κεφάλι μου. Η Δέσποινα χτες είδε μια παλιά μου φωτό και αυθόρμητα είπε: "πωπωωωω ρε είχες πολλά μαλλιά!". Δεν ήταν ενοχλητικό. Το στενάχωρο είναι ότι είναι η μοναδική που με έχει πάρει χαμπάρι για σένα. Με είπε πληγωμένο. Αλλά είμαι σκορπισμένος. Κοντά έπεσε. Με εκνευρίζει μερικές φορές αλλά νταβατζής δεν είναι. Και χτες που ήμασταν μαζί ήταν ευγενική. Της έμαθα και την Kate Bush, αγάπησε το Moving. Η Δέσποινα είναι ρομαντική. Μου αρέσει αυτό. 

  • Εχω ένα Sony Ericsson C510. Ονειρεύτηκα ότι υπήρχε τρόπος να του κάνω format και να του εγκαταστήσω symbian λογισμικό. Θέλω στην οθόνη μου να φαίνεται το εορτολόγιο. Τι γενέθλια είναι στις 30 Απριλίου, πότε είναι η παγκόσμια μέρα Μπρόκολου. Το Ε52 κάνει 293€ αλλά είμαι άνεργος. Και θέλω πάλι να φάω σοκολάτα αλλά και ο περιπτεράς μου είναι νταβατζής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου